härligt med shopping=)

Så kul att vandra omkring på stan=)
Köpte mig ett par svarta byxor å sen, vad det nu heter, det står trikå-stavas? på kvittot...fortfarande inga batterier i kameran å heller inte lärt mig hur jag för över från mobilen, men ska ha kläderna på söndag när vi är på båten, så bilder ska tas då som jag kan lägga upp sen på måndag eller tisdag typ...eller o  jag fixar de där batterierna nån gång...är ju inte så svårt att sätta i laddaren, låta ladda några timmar å sen klart...haha..kanske sätter i dom ikväll sen, om jag kommer ihåg...är ju mitt superbra minne oxå...som kanske inte är så himla super bra... Skulle haft tag på nån väska oxå, men hitta ingen som jag direkt fastna för, eller jo en, men dragkedjan va sån urusel lågbudjet krej, kändes det som iaf, så den skulle säkert gå sönder snart, fattar inte varför man sätter så dålig dragkedja på en väska..jaja...lite skor hitta jag oxå...perfekt lixom i storlek 40 som jag alltid har, ibland till å med 40½...men 40 var för stort...kunde bara ha 39, å det fanns inte i svart utan bara i vitt, å just dom skorna ville jag ha i svart...så det fick vara helt enkelt. Netto blev det oxå när man väl var i stan, sunlolly är inköpt, isglass för er som inte vet vad det är...=)
Nu är man iaf hemma. Tack mamma för en rolig eftermiddag, mamma hitta oxå kläder, en jätte söt å fin skjorta/blus.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0