hemma igen

Äntligen är veckan över och det är helg, så härligt.=)
vare hos frissan nu oxå, så ca 15 cm kortare hår...ändå har jag bra mkt längd kvar...men så mkt var hon tvungen att ta bort för att få bort allt slitet...men det gör inget...det växer ut..haha... Va väldigt bra iaf, först sitta å prata om hur hon skulle klippa, sen få håret tvättat, aldrig fått innan klippning förrut...detta med ca 10 minuters huvudmassage oxå...så himla underbart=) Å sen klippning då så klart å föning å allt...Å så får de ju alltid håret att se så stort å luftigt ut å sen när man sk försöka själv så går det inte alls...men vilket fall så är ju håret så mkt fräshare nu, å det var ju det jag ville, vill ju ha kvar längd på håret, men jag vill inte skämmas över att ha det nersläppt. Vikket fall kommer jag abslout gå tillbaka till den frissan, jätte bra. Ångrar att jag inte tog å färgade håret oxå...men men, nästa gång får det bli det. Ska ta å färga håret nu imorrn tror jag, tänkte jag skulle gjot det idag, men det känns så sent å sen har man ju den här härliga känsla i huvet lixom, som jag gärna behåller så länge den sitter i, å färga tar ju inte så himla lång tid så får göra det imorrn.
Idag gick det jätte segt på jobbet...det va lite för lungt lixom...bäst är ju om man har en del att göra, inte för mkt å int för lite, men ska slippa stressa men samtidigt ha ngt att göra hela tiden, då går ju tiden som fortast...nåja, nu är jag ledig 3 dagar, det ska bli sååååå skönt=)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0