hemma nu

Bestämde mig ganska fort för att jag inte hade lust att sitta hemma i detta fina väder, så åkte hem te mamma å pappa, mamma som är dagmamma är ju ute mkt, å då fick ju jag vara det med. Fast nästan så det blir för varmt...fick allt sitta en del i skuggan oxå, för att jag inte orka.
Nu är vi iaf hemma, Johan å jag, å vi har hela kvällen tillsammans å sen nästan hela dan imorrn oxå, varken jag eller Johan börjar förrän ganska sent på eftermiddan. Så det är ju skönt...måndag sen har vi oxå ledigt tillsammans...å nästa helg oxå, troligtvis, Johan kan ju få jobb, vet man ju aldrig. Jag är iaf ledig, jobba extra på helger känns lixom inte så kul när man redan jobbar varannan...
Nu ska jag kolla lite bloggar å nyheter å så, sen ska vi väl fixa nått att äta.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0