inge stan nu iaf

Blir ingen stan med syster...hon hade inte sett mitt sms förrär nu när hon sluta å så...å sen var det annat hon skulle göra...så kan det vara...visste ju att det kunde bli så...så ska träffa mamma istället på stan vid halv 4, fast det värsta är ju att jag då inte kan köpa nån morsdagpresent...vet inte rikigt när jag ska få tillfälle till det...jaja...löser sig väl på nått sätt det me...får det bara göra lixom... Johan å jag får väl fixa på lördag eller nått sånt... Lär blir mkt på lördag...jag ska fixa klipptid till dess, måste kolla om tvättstugan är ledig ngt där oxå, å så ska vi väl till Johans föräldrar, får fira morsdag på lördagen med henne eftersom vi är borta på söndagen...å så då fixa presenter...ojoj...jaja...det går väl...får bli en sån där lite hektisk dag.
Så, nu har jag gott om tid att göra ngt annat innan jag går till bussen...frågan bara, vad....hum...nåja, finns väl alltid saker.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: TBO

Nej sån är jag också. Inte vill man veta sånt heller.

2008-05-19 @ 13:31:20
URL: http://misssmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0