lite trött

Nu är jag hemma...först var det ju jobb å sen hem te terese efter det, trevligt trevligt=) Satt där å prata om allt mellan himmel å jord å käkade winerbröd å nobless å drack cola för min del. Kul att komma iväg lite å träffa folk å inte bara direkt efter jobbet alltid bara  åka hem. Men lite trött är jag allt nu, men så ska livet vara=)
Hade fått kallelse till arbetsförmedlingen...hon som sa att jag inte skulle behöva gå på nått nu...jaja...spelar ingen roll, jobbar ändå den dagen, så slipper gå...hade vare jobbigt om det hade vare på en ledig dag å man skulle behöva sitta där...hade verkligen inte varit roligt.
Nu ska vi väl snart fixa till oss ngt att äta, å sen blir det kväller här.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0