Ny mobil

Det blev en ny mobil idag, sony ericsson w660i..känns jätte bra med den...sitter dock på laddning fortfarande, så ska bli kul att få slå igång den sen.=)
Solat har man gjort lite idag med, jätte skönt=) Dock så har det blåst en hel del idag, så stundtals låg mamma å jag å frös...å det var tur jag hade mamma brevid å oxå solade, för hon fick väcka mig 2 gånger...inte bra att somna i solen ju...så tur att hon höll lite koll på mig.
Nu sitter jag å kollar på saningens ögonblick...gillar egentligen inte programet eftersom jag tycker att det är lite för jobbiga frågor inte bara för den som ska svara på dom, värst är det nog många gånger för de dom har med sig.
Jaja, tror reklamen är slut snart.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ann

Tack snälla!:))

2008-05-12 @ 09:24:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0