ojoj vad mätt

Nu har vi komme in, ätit oss mätta å lyckliga..ojoj så gott det blev=) Ännu bättre hade det ju vara med kolgill, har ju elgrill nu, får ju inte ha annat på balkongen...men men...gott ändå, å lite speciellt iaf att få göra maten ute. Blev potatisgratäng till, å så en massa vit salt gurka, mums mums, tomat för johan oxå..men det gillar inte jag.
Nu drog vi oss iaf innåt, börjar blåsa lite å mörka moln är påväg, så kommer säkert regn lite senare. Men ärligt så skulle det kanske behövas oxå, kan ju få regna i natt å sen blir fint väder imorrn igen. Å andra sidan ska man ju jobba resten av veckan, eller fram till fredag då, så spelar ju inte jätte stor roll just för min del, bara det blir fint till helgen när jag är ledig. Men vilket fall så blir man ju så mkt gladare om solen skiner...jaja, styr ju inte över det, så det får väl bli vad det blir.
Nu vet jag inte alls vad vi ska hitta på, känner för att sova, men kanske en aning tidigt, får allt hålla mig vaken ett par timmar till.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0