resan oxå då..

Ja, vi var ju å åkte färgan till åland, med birka paradise, oj vilken fin båt=)
Åkte med bussen 11:50 till Stockholm, vi kom in ganska tidigt, redan vid halv 4 tiden, å vi fick gå ombord först halv 6, så vi gick å satte oss å åt glass i solen.
När vi komme på båten sen så packade vi in oss i hytterna å så där, sen gick vi ut å satte oss å tog första drinken, mums=)
Mat klockan 9 sen, god buffé, med fri dryck till, blev liiiiite för mkt vin för min del...kunde inte gå därifrn själv, johan gick på ena sidan av mig å pappa på andra...jaja, kanske inte så lite för mkt då...men oj så kul jag hade iaf, en drink på det där sen oxå, sen var väl jag ganska pine in the ass, eller hur fasen det nu stavas...jag å stavning ni vet...
Jaja, kvällen gick, somnade som en stock sen kan jag lova, var ganska skraj för att vakna upp jätte bakis, men kände inte alls nått speciellt på morronen, trött va jag, men det är väl fullt naturligt, lite aningens huvudvärk, men en skallevärktablett så var den borta. Så sen var det bara att gå å äta frukost, va jätte hungriga när vi vakna, iaf mamma å jag å johan..Sen blev det en drink till för min del, lite inköpt på taxfree å så där oxå.
Runt kvart i 4 sen var båten tillbaka i sthlm å dte var dax att gå till bussen, åka hem, alltid blandade känslor, det är ju så där borta bra men hemma bäst, men hade gärna vare borta lite längre...jaja...hade nog blive för intensivt...
Vi stannade till med bussen i nyköpingsbro, hade en tid alla skulle vara tillbaka, men 2 killar kom aldrig, skulle tro att de somnat nånstans eller så, för de var inte lite fulla, vilket fall kunde ju inte bussen stå där å vänta hur länge som helst på dom, så efter ca 15 minuter så åkte hon ändå...jag menar, alla ville ju hem, det går inte vänta på 2 som bara skiter iallt.
Runt halv 8 sen var bussen tillbaka i linköping å det var bara gå å vänta på nästa buss som skulle ta oss hem.
Lite kort om hur vi haft det...
Lägger upp lite bilder, men blir inte så många eftersom jag inte lägger upp bilder på andra än johan å mig. men några iaf.



Johan så tjusig så på bussen pvg till sthlm.



Jag, fortfarande nykter här.



Hytten.



Johan å jag, inte så nykter längre...Johan hade oxå fått i sig en hel del, men märks inte på honom så mkt...fast lite röd om kinderna är han allt...så lite syns det nog.



När vi kom tillbaka till sthlm så låg där ett jätte stort kryssningsfartyg från Norge, men balkongen till alla hytter...det vore ngt det..
Låg oxå en jätte fin båt, privatägd...herre gud så dyr den måste vara...jaja, en bild på den oxå kanske...





Som ni kanske ser...stor som bara den...vore så kul att få gå på en sån där lyxbåt, men det kommer aldrig att hända...
Ja, det var resan...
Vi kommer helt klart åka igen, fast inte än då...men till nästa år igen blir det säkert.=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0