skönt var det

Typ precis när jag hade satt mig ute så ringde mamma, så pratade lite med henne, å sen somnade jag ett tag...inte länge, kanske 10 minuter, men skönt var det...
Är jätte trött nu, skulle kunna lägga mig å sova redan aså...lite fundersam om jag inte skulle lägga mig i sängen å kolla på tv:n, kan jag ju somna precis när jag vill....ja jag vet, klockan är inte ens 7...lägga sig så tidigt på en lördag...eller överhuvud taget lägga sig så tidigt..men är ju helt död...
Sitter å kollar flubber, så kollar kanske färdigt på den först, så blir det kanske sängen sen...Vadå lixom, Johan är ju ändå inte hemma...så stör ju ingen genom att lägga mig nu, eller snart iaf...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0