sova

Sitter å ser leila bakar nu, dock reklam paus, direkt efter ska jag krypa ner under täcket brevid Johan å sova, är ju så himla trött...å imorrn så ska jag väl iaf sova längre än idag, halv 5 är ingen tid som passar mig så bra att gå upp...usch..fattar inte att johan å pappa oxå för den delen orkar gå upp å börja jobba runt 5...inget som skulle passa mig, därför gäller det att passa sig för såna jobb...skulle vara skönt att få börja jobba runt 9-9:30, men samtidigt så vill man ju komma hem i skaplig tid på dagen, helst att sluta tidigt, sådär vid 13, det är rikigt skönt det...jaja...kommer aldrig att få som jag vill heller...skulle inte bli mkt jobba av på så sätt heller...haha...ne, får väl stå ut med att vara trött på morronen..passar mig iaf ganska bra att jobba lite blandat kväll å dag, får man sovmorgon ibland iaf..=) ¨imorrn är man ju ledig, så klagar aslout inte=)
Nu e reklamen slut.
God natt på er.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0