städning

Tog mig i kragen å diskade upp disken...hatar att diska, men det måste ju göras...å sen bestämde jag mig för att jag inte fick sätta mig förrän toaletten var renskurad, så nu är det gjort oxå, får väl se om jag hinner få nått mer ryck innan det är dax för tv:n...lite tveksam dock...inget städhumör alls...men ibland måste man ju göra saker som inte är så kul...sånt är livet. Man kan ju lixom inte låta det gro igen...blä lixom...som det alltid gjort när man kollar på rent hus, kollade på dte idag, äckligt ju när folk aldrig städar. Visst skulle vi kunna städa oftare, blir bara nån gång i veckan, men det hinner ju inte bli mer än lite damm iaf, å det känner jag att vi kan leva med, känns som det finns bättre saker att fördriva tiden med än att städa dag ut å dag in...Nu när vi båda jobbar mest hela tiden oxå, så är det roligare att få umgås när man är ledig. Så som sagt, städning en gång i veckan, inte mer..Önskar bara man kunde tycka det va kul oxå...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0