tidiga morron

God morgon!
Fasen vad tidigt det är, jag är så trött...men om ca 11 timmar är jag hemma igen, å då ska jag nog somna till en timme för att sedan orka med att ta tvätten ikväll.
Ska gå till bussen om 45 minuter, å det enda jag har kvar att göra är att dra på mig lite smink å borsta tänderna...tar 5 min...vad fasen gör jag då uppe så tidigt? så typiskt mig, fast å andra sidan är det ganska skönt att vara uppe en stund innan det är dax att ge sig iväg oxå...Jaja, det "tuffa" på jobbet är mellan 7-9 sen kan man ta det ganska lugnt, förhoppningsvis, men vet ju aldrig vad som händer...å lite finns det ju allt att göra. Jaja, bara man är där är så blir ju snart klockan 15..längta=)
Ha en bra dag. Här ser det ut att bli en solig å varm dag igen=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0