Tisdag morron

God morgon, eller god förmiddag eller vad man nu vill, är ca en timme sen jag gick upp, men orka inte sätta mig vid datorn direkt. Sov inge vidare i natt då Johan å jag somna osams...jaja, nu är vi sams iaf, men dte kändes verkligen inte bra att somna utan att rett ut saker, vi har egentligen sagt att aldrig somna eller gå hemifrån osams, men igår blev det inte så, han va så envis, säkert jag me, så vi bara vände på oss å somnade, dock tog det lite tid....
Idag är det jobb mellan 14-21 för min del, så där lite lagom lång dag. Samma tid imorrn, går ju inte att klaga på sovmorgon, även fast det så klart är skönt att få vara hemma på kvällarna..
Ska ta å kolla bloggar å nyheter nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0