tråk

Aså eurovision känns lite trist nu...det håller på för länge helt enkelt....vet i fasen ään så länge....de där som va utklädda till pirater vikket land det nu var, de va ganska ok på nått sätt...sånt där som lätt sätter sig i huvet.
Fast jag är så himla trött nu, så skulle mer än gärna gå å lägga mig..undrar om jag får med mig Johan te sängen så kan kan ligga å kolla där...fast då somnar säkert han oxå...vilket han kanske skulle behöva då han inte sov så mkt i natt..han somna kanske vid halv 2 så där, sen vakna han när jag gick upp strax lite innan 6...så ska han orka vara uppe imorrn kväll så bör han kanske sova lite han med.
Jaja, god natt på er.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0