trött...

Kom över mig en extrem trötthet...ojoj...den här kvällen kommer nog inte bli lång...klockan 9 susar jag nog sött...Har nått härligt att se fram emot oxå, Johan har lovat ge fossingmassage ikväll, lovely=)
Sitter här å väntar på att han ska komma hem, fast än så länge är det omöjligt eftersom han inte slutar förrän kvart i 8....Men herre gu vad jag får radera idag..ni skulle se mig när jag sitter å skriver, det blir fel precis hela tiden, inte ett helt ord har jag stavat rätt till än så länge, missar bokstäver, skriver till för många, fel bokstav osv osv...kanske missar några fel...ni får ha överseende med det...fast det får ni ju typ alltid ha...är ju inge vidare på att skriva bara det går fort är jag nöjd...vad det står sen får man gissa sig till=) En hel del stavfel där jag faktist inte kan stava vet jag att det finns oxå...Tycker det där är så lustigt, när man gick typ i låg å mellanstadiet så hade man ju såna där rättstavningsprov, hade alltid väldigt bra på dom ett eller två fel kanske av 50 eller 60 ord. Men nu för tiden går det inte alls....det är samma sak med räkning, man gjorde ju alla dess multiplikationstabellerna, vi fick till å med "körkort" på dom...idag kan jag knappt nått alls..,minirknaren används flitigt....tur att det finns hjälpmedel... Å det med stavningen, det får väl gå, skriver man typ en ansökan å så finns ju rättstavningsprogram att ta till...
Tror jag ska ta mig en liten promenad nu innan johan kommer å jag ska fixa mat. Kan behöva lite luft så jag kansk piggnar till.
Ha en bra kväll.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0