vad ska man ha på sig?

Ja, frågan är vad man ska ha på sig, det är typ bara 5 grade ute...vinterjackan...nje...känns lite för varmt...man ska ju dras med den sen när man ska hem ju...hum...det är sån där dag, frysa nu å ha de lagom sen, eller lagom nu å svettas sen...tror det kommer få bli det förstnämta...inte så bra egentligen...men orka gå å dra på en massa kläder när jag ska hem sen, nej tack...får väl springa till bussen så jag håller mig varm eller nått sånt...fast å andra sidan så känns det säkert varmare än vad termometern säger, brukar göra det den här tiden på året, dessutom så är solen framme oxå, det gör mkt.
Nu måste jag göra mig iårdning.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0