vet inte varför

Varför i hela friden är jag så jäkla trött?
Somnade ganska tidigt igår å tänkte att imorrn (idag) är jag nog piggare igen, hade på min trötthet innan haft e allergichock igår oxå, så då blir man ju lite extra trött. Så ställde klockan på 7 och halv 8, 7 för att förvarna kroppen att det snart är dax att gå upp, när klockan ringde 7 var det bara stänga av, trodde det var ett skämt, när klockan ringde halv 8 lika så, så ställde om till 8, vaknade då, jag vakna å va helknäpp, låg å babbla fö mig själv typ: -annica, nu måste du gå upp. - men jag orkar ju inte. - men du kan ju inte ligga å sova hela dagen. - men jag börjar ju inte förrän 15, varför kan jag inte få sova. - för att du inte ska sova jämt. - jag skiter i dig å sover vidare.
Tog å ställde om klockan till kvart över, tänkte att det räcker nog. Nehe..då kände jag mig så elak mot mig själv, låg även då å diskuterade med mig själv, utan att fatta att jag ju pratade med mig själv, då är man trött...ställde om klockan ytterligare en gång till kvart i 9. Vaknade dock strax innan klockan ringde av att hela sängen skakade till, precis som om nån hoppade i sängen å la sig...så var väl ävem våra spöken här som tyckte det var dax för mig att gå upp, skrämma upp mig. Så stängde av klockan å gick upp, ligga å sova brevid nått okänt, ne, det känns inge kul. Å sen ringde Johan, så har väl piggnat till liiite, me är ändå fruktansvärt trött, fattar inte varför jag är så trött, sover ju ändå bra om nätterna å allt sånt.
Fast många som går runt å är trötta nu, vissa säger det är pga vädret, dessa väderomslag, först ren sommarvärme å sen blir det relativt kallt igen å grått å trist, ligger säkert ngt i det, men inte kul att känna sig så här trött hela tiden.
Nu när man ska jobba hela helgen igen oxå...jaja, på måndag är jag ledig igen, då ska jag sova lääänge, skita i att ställa nån klocka..fast det kommer jag säkert göra ändå, gillar inte att vakna vid 10 tiden å känna att hela dan har gått...gillar inte längre att gå upp så här pass sent heller...fasen, börjar nog bli vuxen...
Jaja, lite bloggläs å nyheter å sånt nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0