7 timmar

God morgon!

Så skönt...somnade vid 12 och vaknade först när klockan ringde 7...sovit i hela 7 timmar, så skönt så skönt=)
Fast när klockan ringde tänkte jag ställa om den å sova en halvtimme till, men det gick ju inte...då börja jag nysa å blev jätte täpt å allt...nåja...sovit rätt bra ändå ju...Ska åka å träna snart...Ja, jag vet att man inte ska göra det när man inte är bra, å jag SKA ta det lugnt, mest åker jag för att Johan ska komma iväg...Eftersom vi tränar på gymmet gör man ju det som man själv orkar med...å orkar jag en halvtimme så tränar jag en halvtimme..så är det.

När vi kommer hem är det väl snart dax att börja förbereda för maten...

Kvällen blir lugn hemmakväll som vanligt, Johan är hemma så slipper dessutom att sitta själv.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0