Äntligen

Äntligen är man hemma, farfar gamla lägenhet är tömd på all skit...trött...ja det är man verkligen, ont överallt har man oxå...Skönt att träna innan iaf så man fick komma igång.
Efter att vi va färdiga förljde jag med mamma å pappa hem en stund, fick lite i magen å sen åkte jag å hämta upp Johan när han sluta...så nu blir det bara kväll, ska ta mig ett glas vin å lite varma mackor ska göras. Sen blir det att slänga sig i soffan å glo på tv:n tills man slocknar...typ efter en minut eller så=)

Härligt oxå att fått lite kommentarer när man slår upp bloggen, är inte så van vid det, men jätte roligt med några små ord=)

Imorrn jobbar Johan igen, så jag ska ta mig sovmorgon..ska inte ställa en klocka, men jag brukar nu för tiden aldrig kunna sova så länge, innan 9 brukar jag alltid vakna...gillas inte, skulle vilja sova till halv 10 eller så...
Imorrn blir det iaf lite städning, behövs verkligen...

Men, nu som sagt blir det kväll. Förlåt att jag inget skrev imorse, men jag orkade verkligen inte slå igång datorn, å fick lite bråttom oxå, så kan det bli ibland.

Imorrn hoppas jag på att sitta här med lite mer energi.






Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att bara slappa lite och kolla på teven, det ska vi oxå göra :-)

Må så gott!

2008-11-15 @ 19:32:57
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0