depp

Jag fick sån där jobbigt känsla eller vad man ska kalla det...Allt känns bara jobbigt, känner mig lessen, fast jag egentligen inget har att vara lessen för. Livet känns på nått sätt så meningslöst, fast jag vet att jag egentligen inte känner så. Allt känns så tråkigt, vill ha ngt att se fram emot...jag har ju det..dte finns massor att se fram emot, varje ny underbar dag, den närmsta tiden, baka med syster å mamma, få handla julklappar, snart få börja göra julfint, fira jul med dom som jag älskar mest, det finns så mkt som händer, men tror jag skulle behöva ngt större, komma iväg..Jag vet inte, tror det är för mkt vardag i mitt liv...
Äsch...orkar inte skriva mer än så...
kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men lilla gumman då, så får du ju inte känna..men d eklart att d gör man kanske ibland å sen rätt va d e så kommer man ju på allt underbart i livet å undrar va fan man tänkte på..fast nu kanske du oxå vill iväg såklart så som anders å ja ska nu tlondon, man behöver nog faktiskt lite sånt i livet, iaf ja, men du har väl aldrig riktigt behövt d va..?Fast d e klart d kanske e just därför d kommer nu, men iaf, du e underbar å ingen klarar sig utan dig...Kramar

2008-11-12 @ 22:51:40
Postat av: Sandra

Men lilla gumman då, så får du ju inte känna..men d eklart att d gör man kanske ibland å sen rätt va d e så kommer man ju på allt underbart i livet å undrar va fan man tänkte på..fast nu kanske du oxå vill iväg såklart så som anders å ja ska nu tlondon, man behöver nog faktiskt lite sånt i livet, iaf ja, men du har väl aldrig riktigt behövt d va..?Fast d e klart d kanske e just därför d kommer nu, men iaf, du e underbar å ingen klarar sig utan dig...Kramar

2008-11-12 @ 22:53:56
Postat av: Sandra

Men lilla gumman då, så får du ju inte känna..men d eklart att d gör man kanske ibland å sen rätt va d e så kommer man ju på allt underbart i livet å undrar va fan man tänkte på..fast nu kanske du oxå vill iväg såklart så som anders å ja ska nu tlondon, man behöver nog faktiskt lite sånt i livet, iaf ja, men du har väl aldrig riktigt behövt d va..?Fast d e klart d kanske e just därför d kommer nu, men iaf, du e underbar å ingen klarar sig utan dig...Kramar

2008-11-12 @ 22:56:22
Postat av: Sandra

Men lilla gumman då, så får du ju inte känna..men d eklart att d gör man kanske ibland å sen rätt va d e så kommer man ju på allt underbart i livet å undrar va fan man tänkte på..fast nu kanske du oxå vill iväg såklart så som anders å ja ska nu tlondon, man behöver nog faktiskt lite sånt i livet, iaf ja, men du har väl aldrig riktigt behövt d va..?Fast d e klart d kanske e just därför d kommer nu, men iaf, du e underbar å ingen klarar sig utan dig...Kramar

2008-11-12 @ 23:03:27
Postat av: annica

Svar till sandra: hehe, du va tvungen att skriva det 4 gånger oxå=) knasfia=)

Det gick över ganska fort ändå, låg å prata med Johan å flera timmar, utan tv:n...å sen kändes allt så bra...Anledningen till att jag känner att jag skulle behöva komma iväg tror jag är för att det knappt blev ngt i somras... inte mkt, en natt på hotell å e dag till Ullared, sen va det ju inte mer...badade inte ens i somras ju...när jag tänker på det så blir det depp...men men...Känner mig som sagt bättre nu=)

Kram

2008-11-13 @ 08:01:13
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha, me guuuuuuuuuud nu har ja skrivit på lunar oxå, d funka verkligen inte igår asså, trodde ja..men d gjorde d visst..=P haha, men vilken tur att d känns bättre iaf..=P

2008-11-13 @ 10:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0