Fredag

God morgon.
Jag har verkligen blive dålig på att uppdatera, ber om ursäkt, men orken finns inte rikigt...
Igår blev det ju då en dag hos mamma, åkte hem när Johan hade slutat, han kom å hämta mig då...så runt halv 3 eller nått åkte vi hemåt...hade spelat in en massa så klart, så bara sätta sig å glo på det...
Idag ska jag jobba, fast börjar först klockan 4, så har hela dan att göra annat på känns det ju som...går till 9 ikväll, helt ok, skönt att komma iväg å jobba lite faktiskt=)
Fram till dess vet jag inte vad jag ska hitta på, kan ju städa lite, det behövs..fattar inte vad ofta man måste städa egentligen...

Det regnar idag...=(


Inge kul alls...blåser en del fortfarande oxå tror jag...iaf har det gjort det i natt..kanske lugnat ner sig lite grann.
Skulle ju vara skönare med lite bättre väder, lite sol å så, då blir man lite piggare iaf..när det är så grått å trist blir man så trött och frusen...

Nu ska jag läsa lite bloggar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0