frusen

Jag fryser så jag vet inte vad...låg nyss under en filt å läste, men att gå ifrån den där varma filten var då inte skönt...vantar skulle vara skönt just nu...men lite klumpigt att sitta med när man ska skriva på datorn kanske...
Johan är iväg då..själv sitter man här..vet inte alls vad jag ska hitta på...tråk...jaja, får väl sitta här och fördriva lite tid, dte är datorn bra till...Känner lite för att baka ngt, men vet inte vad och känner samtidigt att jag inte orkar ta hand om disken efter...så vet inte...låter nog bli bakandet...
Märker att jag visst inte har så mkt att skriva här heller...så låter väl bli, annars blir det bara en massa flum..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0