God morgon

Idag är jag uppe tidigt...ska nämligen med mamma i till akuten, hon ramla så illa häromdagen och kan typ inte röra framför allt ena armen, svullen å dan, hon ville inte åka in igår eftersom hon inte ville riskera att bli sittande där hela natten, så då åker hon tidigt idag istället, å då tar jag å följer med, man vet ju aldrig hur lång tid det tar, å så kul är det inte att sitta där uppe, framför allt inte själv, jag skulle inte vilja göra det iaf, å nu när jag ändå har möjligheten så är det klart att jag hänger med...
Även syster ska till sjukhuset idag, kolla hjärtat..hoppas inte att det är ngt...håller tummarna gumms.

Det blev verkligen inte mkt sömn för mig i natt...vi gick å la oss vid 9, jag kunde inte sova helt enkelt...så pigg så ni anar inte, sista gången sen jag kollade på klocka iaf så var den strax efter 12...å min klocka ringde halv 5...konstigt nog känner jag mig inte halvdöd...trött är jag, men inte så farligt ändå...

Ska snart försöka få i mig lite frukost, men svårt att äta direkt när jag gått upp tycker jag...
Imorrn blir det oxå tidig uppgång, då vi ska skjutsa syster å A till skavsta flygplats, deras flyg går halv 8, å det är ca 10 mil dit härifrån...så blir nog ännu tidigare imorrn skulle jag nästan tro...jaja...sova kan man göra nån annan gång..=)

Det har kommit mkt snö här nu...snöa i princip hela dan igår å i natt lär det snöat en del oxå, för det ligger mer nu än när vi la oss...ett par minusar är det...så får väl se vart det bär, om det ska hålla sig kallt idag eller om det redan ska börja smälta bort...sånt man aldrig vet...

Nu ska jag läsa lite bloggar, käka lite frukost å sen ge mig av mot bussen.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0