gu så trött

Nu är jag hemma...men så trött jag är...usch...
Blev ju lign dag i skolan iaf, bara sitta å lyssna på hur alla har det på sin praktik...å eftersom jag ju ingen gör så fick jag sitta å lyssna...fast det visste jag ju innan...Men åkte ju till skolan för att träffa alla lixom. Hade ju ändå inget annat för mig...
Fick en praktikuppgift dock...för alla andra är den väl lätt att göra...eller lätt å lätt men, helt möjlig iaf...Min lärare tyckte jag skulle kolla på den eftersom den handla om typ alla kurser vi läst under hösten, så får jag utgå ifrån jobbet istället...Men det blir inte lätt, den saken är så säker...frågorna är formulerade så att man ska kunna svara på som som en som kommer utifrån lixom, hur man uppfattar vissa saker på just den arbetsplatsen å så... För mig som ska utgå från mitt jobb blir det som att skriva hur jag själv arbetar typ...Svårt att förklara här... Men vad gäller uppgifterna får jag väl göra så gott det går, hon förstår säkert.

Nu ska jag bara sitta här en liten stund, sen ska jag ta å ringa mamma å fråga henne om en sak, sen måste jag ju ta de där disken oxå, å tänka på mat...usch...jobbigt när man är trött...jaja...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0