hemma

Kom hem precis...blev lite senare än jag tänkt kanske, men stannade kvar å åt kvällsmat hos mamma och pappa, kanske inte skrev att jag skulle dit ens...jaja...det blev det iaf.
Kallt som jag vet inte vad ute...burr...men här inne var det dessto varmare..Johan som slage på en massa element, hur varmt som helst ju, så jag har gått å stängt av alla, jag tycker då inte det har vare kallt, om man inte tycker att 22 grader är kallt.
Det står nån nere vid porten å skriker på att nån ska komma och öppna åt honom...knappast...antingen får man väl ta med sig sin tags, å har man ingen utan bara ska hälsa på får man väl ringa på porttelefon, svårare än så är det ju inte.
Ne, ska komma lite bloggar, sen ska jag slänga ner mig i soffan, se om jag jag håller mig vaken tills Johan kommer hem, tror dock inte att jag kommer att vara det.
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0