hemma

Då var man hemma nu då..vi fick åka förbi coop å köpa bröd, så Johan har ngt att äta imorrnbitti.
Det gick bra på jobbet, inget att vara orolig över...bara man satte in fötterna på avdelningen så kändes det som om det var igår jag va där..skönt när då kvällen bara flöt på=)
Ska snart slänga oss i säng...Johan jobbar imorrn fast börjar först vid 10, jag ska iväg å träna, pappa hämtar upp mig vid 8...så får inte sova så länge imorrn och sen när jag kommer hem ska nya gardiner upp, orkade inte idag, stakarna ska upp oxå...å pepparkakshuset ska göras, å hinner jag ska lite annat upp...får se vad orken och viljan och tiden vill helt enkelt...det jag inte hinner imorrn får jag ta på söndag, eller nästa vecka...
God natt kära ni.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0