hua

Jaha, då har man tränat, men det blev inte så länge, för sen var det dax att åka till farfars gamla lägenhet...blä...vilken missär han levt i...å inte kul att börja slänga å rota i allt hans snusk..men nån måste ju, så är det...Nu är man iaf duschad...för lukta gott när man kom därifrån, det gjorde man inte.... Sen tog mamma å jag å åkte till farfar med lite av hans grejer...han kände inte igen mig, nog första gången han inte gjort det...men så är han ju dement oxå...jaja...
Hungrig är man nu oxå, å idag får det bli pizza...orka laga mat...johan ska försöka sova ett tag oxå, om han ska orka jobba i natt igen, tur han börjar sent iaf.
För min del kommer det bara att bli lugnt resten av dagen...orkar inget annat...
Fått ont i ryggen...man blir ju så rädd att man ska skadat sig på ngt hemma hos farfar, men det syns inget, å han jag inget sår eller så kan jag ju heller inte fått in ngt, så har väl bara använt nån muskel som jag inte är van vid...eller nått liknande...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0