jag har gett upp

Jag somnade i soffan å Johan hade ställt klockan en timme senare än han lagt sig, vaknar till å känner att jag nog skulle ligga kvar i soffan, perfekt läge för mig täpta å rinnande nos, men nej nej, Johan ligger i sängen å snarkar så jag vet inte vad...Varför i h-vete ska han lägga sig å sova på rygg, ligger han inte på sidan går det inte att sova i samma stad som honom...Så illa är det..Så det var bara upp å vända på Johan, men då kändes det ju onödigt att lägga sig i soffan igen, så la mig i sängen, men då gick det ju inte alls...I 2 timmar har jag försökt att somna, men det går helt enkelt inte...Är piggelin samtidigt som jag bara ligger å nyser, kan ju inte sova då...får väl sitta uppe ett tag tills jag blir riktigt trött...

Våran psykostörda granne håller just nu på och skriker och slår i väggarna..han är så härlig, Johan skickade ett mail te fastighetsförvaltarn ikväll, hade fått svar från honom nu..han uppmana att vi skulle ringa störningsjouren om det blev för jobbigt, men det värsta är att innan de har hunne kommit är det ju stor risk att han tystnat, å då kan de ju ändå inget göra...Vilket fall skulle han ringa oss imorrn skrev han, får man väl förklara situationen lite mer.

Sov gott.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0