julkalender

Jag och min syster kom för länge sen på att vi skulle göra paktkalendrar till varandra, det där har vi fortsatt med...så nu jag inhandlat en massa å ska sätta mig och slå in...En sak fattas, men dte fixas inom en snar framtid.
Man kan kanske tycka att det är lite löjligt med kalender över huvud taget när man är vuxen, men har man gjort ngt till en tradition är det svårt att bryta den...skulle tro att vi när vi är typ 75 gör paketkalender åt varann fortfarande...haha.=)

Mår bra mkt bättre nu, och eftersom jag ätit vanlig mat igen så kommer orken tillbaka, blev inte av av de värsta gångerna...kan man vara glad för..har man otur kan man ju ligga utslagen i flera dagar...Jag ska dock inte säga att jag är pigg, för är jätte trött, å när Johan åkt och jobbat som han snart ska tror jag att jag ska slumra till en timme.

Nu ska jag kolla bloggar å sånt där skoj=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0