måndag morron


God morgon!

Idag när jag äntligen kunde sova, då blev jag väckt av mamma, fast det var vid kvart i 9, så det gör inte så mkt...jag tror jag klarar mig ändå=)
Nu slutar Johan om ca 20 minuter, så han kommer snart hem. Hela dan framför oss...dessutom så skiner solen, det är ganska kallt, men ändå strålande väder, så klagar inte, när det är så är det bara klä sig rätt, då blir det inte kallt=)

Ska se om jag senare orkar baka lite oxå...bara för att ha i frysen lixom...eller mest för att det är kul att baka när man väl sätter igång, men jobbigt att få enegi till att börja...får väl se, vill ju prova mina nya formar som jag köpte för ett par veckor sedan. Men vi får se, Johan kommer kanske hem med värst sprudlande idéerna, vem vet lixom=)

Nu blir det iaf bloggläs å lite nyheter å så där.

Kramis











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0