natti natti

Nu ska här sovas...Jag är dötrött, Johan inte fullt så trött, men han ska ju upp tidigt imorrn...Å jag måste få sömn så jag orkar jobba imorrn, även fast det inte är så många timmar, å inte de jobbigaste timmarna, jobbar mellan 12-17, så som sagt, ingen jobbig tid, men på en avdelning där jag inte jobbat på jag vet inte hur länge...handlar om år tror jag..men det ska nog gå bra ändå=) Kul med lite nytt oxå=)
Eftermiddan för oss blev inte mkt till julklappshandlande, men en julklapp iaf...alltid ngt, å lika bra att köpa när man ändå går på sakerna lixom...
Kvällen har vi vare ute på promenix, det snöa förrut, så man trodde det skulle bli kallt å halt å så där..men så blev det ca 5 grader varmt ute, så då passa vi på, slapp man ju dessutom att halka runt... Sen har det blive tv:n för hela slanten i kväll..är man trött så är man...
Sov gott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0