Onsdag morgon

God morgon.

Gissa när jag somna igår...hehe...redan halv 8 sov jag sött i soffan, vid 10 drog Johan med mig till sängen istället..vadå trött? Fast jag hade en fruktansvärd huvudvärk oxå...Jag trodde när Johan väckte mig vid 10 att huvudvärken skulle vara borta, men det var den inte, så det fick bli en tablett å sen masserade Johan skallen och även ryggen för att släppa spänningarna, sen somnade jag om, å vaknade nu när klockan ringde utan huvudvärk, så skönt=)

Åka iväg till Nyköping snart då...därför vi är uppe tidigt idag me...Blir väl ett tag i Nyköping idag skulle jag tro..om vi orkar...hehe...jo då...sen är det hem å tvätta, tvättstugan ikväll nämligen...får vi lite rena kläder, det behövs ju alltid.

Ha en bra dag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0