Orka



Så känns det...vill krypa ner i sängen å bara dra täcket över huvet...HATA förkylningar...Jobbigt när man känner att ingen ork finns...jobbigt att gå runt och nysa hela tiden...det kan gå en timme emellan, men sen kommer så där 7 nysningar på rad å man tror man ska svimma av...usch...måste känna mig bättre snart.

Imorrn blir det middagsgäster här...mamma å pappa å syster å så Anders oxå...trevligt trevligt=) alltid kul när det kommer folk=) Fast ni får överleva om det inte är tipptopp städat..orkar inte det...det får bli vanlig vardagsstädning, förrutom att jag äntligen dammat då...men det var VERKLIGEN på tiden...



Om man skulle dra fram den där dammsugarn kanske...orkar jag? eller ska jag låta Johan dammsuga å jag torkar golven...det låter bättre...tror nästan det får bli så...dock kan jag ju tvätta av toan innan han kommer, har jag gjort lite iaf...=) Vet att Johan inget säger om det, han vet att jag inge vidare mår, å han vet att jag är dötrött...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0