så arg och lessen

Jaha, morgonen började bra...soligt och fint och man var utvilad...Solen försvann...jaja...så kan det vara...det värsta är väl samtalet Johan fick...fårn plustjänst..som bla gjorde vårt badrum för ca 1½ år sedan...stambyte och allt vad de gjorde...nu ringer de och säger att de ska göra nya stambyten i alla lägenheter i badrummen, men vi har ju redan fått det gjort säger Johan, ne, det är inte säkert säger dom, det har blive lite slarv med det där...För vet inte, 3-4 veckor sedan var de ju å mätte eller vad fasen de gjorde, de ringde mig å fråga om de fick gå in med huvudnyckeln...Idag säger de att de pratat med oss förra veckan om detta med stambyte..ööö...ne, det har dom verkligen inte... Jag bara känner att river de upp det där jävla badrummet en gång till då vet jag inte vad...hyresgästföreningen ska garanterat kopplas in, den saken är då säker. Fast jag kommer inte orka en badrumsrenoverning igen, jag orkar bara inte det, vara utan toa å dusch å allt i över en månad till, det går inte, dom kommer få spärra in min på psyket då, för jag kommer att bli knäpp...
Vi vill verkligen flytta från det här jävla skitstället, akelius är skit, å plustjänst som gör allt är oxå skit!!
Nu ska iaf fastighetsförvaltarens assistent kolla upp detta, hon tyckte det lät konstigt att de ska riva upp vårt igen..så hon ska höra av sig, nu snart hoppas jag... Det får bara inte bli nån mer renovering.
Va tvungen att få skriva av mig lite...hade jag dock skrivit detta inlägg för en halvtimme sedan hade vem som helst blive mörkrädd...japp, så arg var jag, är fortfarande arg, men man hinner ändå lugna ner sig en hel del..
Nu ska vi steka pannkakor.
Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

hoppas ni slipper renovering. lider med er om ni måste göra ännu en. vi renoverar vårt badrum nu. sedan den 1 september har vi varit utan badrum. inte alls kul. det är ingen man önskar ngn.

bamsekram

2008-11-04 @ 13:04:39
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0