sängen ropar

Är trött nu...trodde allt att jag skulle sova redan den här tiden...inte ofta jag är vaken så här dags...Men nu är jag bra trött...ögonen vill gå igen å sängen bara skriker på mig...få lägga huvet på kudden å bara somna=) dock kommer jag nog vakna om ca 1 timme å en kvart när Johan kommer hem...men det får man leva med.
Imorrn blir det stan med syster en stund, fixa farsdagpresent. Hade egentligen tandläkartid imorrn oxå, men min tandläkare var sjuk ringde de och sa, så fick en ny tid...hör å häpna...2:a januari...helt sjukt lång väntetid...men men, tur jag inte har några besvär iaf...de ska laga, men det är en lagning som gått sönder från tanden som jag förra året fick rotfylla, så känner ju inget i den tanden, mer än att jag ibland kan känna enn tryck...lite lustigt..men men...
Som sagt, sängen nu...
God natt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0