tiden rullar iväg

Vad tiden går när man går så här och ska iväg å jobba...bara 5 timmar kvar nu ju...hehe...en evighet kan tyckas..men det känns verkligen inte så...Måste dessutom ta mig till jobbet lite tidigare..eller måste å måste, men för min egen skull då jag inte varit på den avdelningen sen i somras, vill höra mig för om läget å se vad som hänt å så ju...Svårt att göra ett bra jobb om man inte är lite förberedd...Så 20 min före vill jag iaf vara där..
Disken är nu gjord, undanplockat på köksbordet lika så...funderar på om jag ska stryka ett par av julgardinerna och få upp...mindre att göra imorrn då ju...vet dock inte om jag riktigt orkar klättra å allt sån där...hum...funderar en liten stund till..

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0