vårdcentralen

Sitter nu och väntar på att vårdcentralen ska ringa...jobbigt det där med att man ska behöva lämna nummer så ringer de upp...nåja, ca 13:55 skulle de ringa... Misstänker att jag fått urinvägsinfektion...börja igår, hemsk natt då jag sprunge...men så är jag ju så där envis, vadå gå till läkare...det vill ju inte jag göra...men insåg nu att detta går inte, att springa kanske 10 gånger i timmen funkar inte.... Så min största oro nu är att sen få pencillin...jag som inte kan svälja så där stora tabletter, det är en omöjlighet...jaja, det får lösa sig helt enkelt. Kan ju inte strunta i att gå till läkare bara för att jag har pencillinskräck lixom...

Så nyfiken på syster oxå..hon är och gör nått prov för att se om hon kommer in på lokförarutbildning...ska tydligen vara ett rätt svårt prov, hon skulle höra av sig sen när hon e klar, å det började klockan 9...man får hoppas att hon klara det, skulle vara kul=)

Dålig uppdatering har det varit, jag vet, men har inte haft nån direkt lust att skriva..så då låter jag bli...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0