ZZZzzzzz

Jag är egentligen inte så värst trött just nu..men känner att om jag ska orka med dagen imorrn så är det lika bra att dyka ner i sängen å drömma sött.
Kanske att jag lägger mig å läser en liten stund. Då blir man trött.
Idag har jag lite värk i tanden igen, det var ett par dagar sedan jag kände ngt alls, kände då jag kände mest som en kittlande känsla, idag liiite värk, fast svårt att säga från vilken tand då det känns på hela sidan, men som sagt, det är ingen direkt värk, men ändå att det känns...nåja, tog mig en värktablett, ska inte riskera att inte kunna sova...å receptfria värktabletter säger de ju är helt ofarliga..även fast jag innan i somras inte alls gillat att käka tabletter...Men i somras var jag ju tvungen å åt ju dessutom allt för stark dos om man ska lyda det som står på förpackningen, jag löd läkarn istället...Men jag har ju inte mått dåligt av att käka de där tabletterna, så nu har jag insett att varför ha ont, även om det bara gör lite granna ont, varför inte lindra det lilla då.
Nu blir det nanna kudden.
God natt, sov sött å vakna törtt.
Kram



Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon gumman!

2008-11-15 @ 08:09:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Maria

God morgon :-)

Önskar dig en underbar lördag !

Kram Maria

2008-11-15 @ 09:35:35
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Josiee

Godmorgon :)

2008-11-15 @ 10:51:01
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0