äntligen

Äntligen funkar bloggen...har försökt hela morronen att komma in..men det har legat nere...
Håller just nu på att baka...crossianer...tur jag inte behöver uttala det här, då hade ni garvat...men iaf, vilket jobba...kavla, smöra, vika, kylen 30 min..om och om igen..men nu ligger den inne för sista gången, så ska snart baka ut den, fylla, vika ihop, jäsa i 40 min...sen först får jag kära in dom i ugnen...hoppas nu att de blir rikigt bra..annars kommer jag bli skogstokig...började klockan 8 med dom nämligen...3 timmar bara nu...4½ eller nått innan de är klara...
Johan kommer hem om nån timme eller nått oxå, så ska hinna fixa mat..men har inte rikigt orka tänka på det än...men det hinns väl det med..eftermiddan sen vet jag inte vad jag ska hitta på...baka kanske...hehe...har jag ju inte gjort något sista tiden...Pluggat har jag iaf hunnit göra mellan vikningarna...det känns bra...förena nytta med nöje.
Ne, om jag skulle ta tag i det där utbaket nu så jag blir klar nån gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0