att andas

Att andas ska ju kännas så naturligt..men de sista dagarna har jag haft det lite jobbigt med andningen...svårt att ta djupa andetag...puffar i mig bricanyl..men det är ju inte så kul det...skulle kunna gissa på att det är pga av alla fuktiga löv som ligger ute...Men jätte jobbigt är det...skulle behöva ta mig iväg till läkare...men så är det ju jag...går aldrig till läkarn...då ska det gå långt...måste sluta vara så envis...Som just nu känner jag mig smått yr pga av att jag ej får tillräkligt med luft, det täpper abslout inte till helt, men endå att man känner att det inte är fullt ut...Fått i mig lite medicin, så känner mig säkert snart mkt bättre.
Kollar just nu på roomservice..men så är det ju all denna reklam som jag verkligen inte gillar...Johan ropar dock att det börjar igen..så ska väl gå å kolla...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0