blåst

Idag blåser det bra mkt ute...igen...usch...
Mår lite sådär idag...halsen känns så där igentäppt igen...svar nej det är inte skönt när det känns som om luft bara är ngt man får lite då och då...äen fast jag egentligen inte har några problem att andas så känns det som om jag har svårt...lustigt det där...men halsont kan väl sätta sig lite hur som antar jag...
Idag blev det en låååååång skoldag...eller inte..1 timmes film å sen hade vi reflektionsuppgift efter den...jojo...5 minuter så var den klar...så sen satte vi oss å tog en fika några fårn klassen innan jag mötte upp Johan. Känns som om kvällen redan är här, men klockan är ju inte så mkt än..skönt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0