då var den dagen över

Det va den dagen det...för ca en timme sen åkte de hem.
Maten, jag tyckte den blev bra..men våra kära familjer tyckte nog smaken var lite väl klen...det östes på med salt å peppar...hum...Johan å jag är så vana vid att knappt använda salt så när andra kommer är det väl helt enkelt för lite...får hoppas att de inte tyckte att det smakade illa bara..man vet ju aldrig...aja..de fick mat i magen iaf.
Sen öpnna jag presenter...=) fick så bra så, presentkort på lindex som jag önskat mig, så har nu 950 kr att spendera där..*lycka* ett par stövlar, eller mja..inte rikigt lika höga som stövlar kanske...men vad det heter det vet jag inte...men iaf hade jag kollat på dom å va så sugen på att köpa, men så kände jag det där med ekonomin...men så fick jag dom ju=) fick en bok, lite hygienartiklar, ögonfransböjare, lypsyl..hehe, jag å mitt beroende..=) en gummiklubba fick jag, önskade jag mig oxå, för när man ska slå ihop möbler å ingen har är det så lätt att slå sönder möblerna istället, lotter oxå, men inte mkt til vinst...10 kr..så kan det bli...å så blev det blommor oxå, så nöjd och glad=)
Sen blev det ju lite fika då...systers 7 sortes kakor som hon krävde...hon våga inget annat än å äta av alla...stakare..=) gjorde ingen tårta utan hade cupakes istället, fast blev missnöjd med dom, de blev inte vackra å inte så värst god heller...men men, det fick gå ner ändå...
Nu har det ätits en himla massa och onyttigt den här helgen så nu får vi svälta i en månad eller så..=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0