det snöar

Va så lustigt väder igår..först regnade det, sen kom snön å det la sig en del, sen börja det regna igen och all snö smälte, hela morgonen nu har det regnat fram tills för ca 20 min sen som det börja snöa igen...usch usch...Men finns ju inte så mkt att göra...bara låta det falla lixom..
Idag är det jobb för min del mellan 14:30-20:45, inte så lång dag, men blir ju lite extra pengar iaf, inget att klaga på=)
Är trött idag, så trött att ögonen bara rinner, aså tårarna rinner, men det fatta ni säkert...sova skulle vara skönt, men jag tror inte att det hjälper att sova idag, sån trötthet som inte kommer vilja ge sig för nån timmes mer sömn känns det som.
Ska ta å ställa mig i duschen å se om det blir bättre.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0