färdigbakat

Nu får det vara färdigbakat för idag...gjorde cupcakes muffinsarna oxå...smak, det avslöjar jag inte..måste ju bli nån överaskning för de som kommer ju..=)
Imorrn efter skolan får jag se om det blir ngt bakande igen...gör inget annat än å baka känns det som...fast det är bra kul att baka å se hur frysen fylls upp=) Då är jobbet värt det...eller just att baka är ju inte det som är det jobbiga, inte det mesta man gör iaf, men all disk man får efter, den är jobbig..vore så skönt att ha diskmaskin..men har ju inte det, så får snällt stå där å diska för hand...tråkigt är det...Diskmaskin vore inte fel att ha i nästa lägenhet sen..men man vet ju aldrig...
Johan är hemma om ca 1½ timme å jag känner mig ganska uttårkad..vore så skönt att komma ut på en promenad..men fasen, det regnar ju så mkt, så på så sätt är det ju verkligen inte skönt...det får nog vara..tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0