GAAHHHHHHH!!!!

Jag höll på att skrika som f*n när jag gick upp...ska traska iväg till toan å ser nått långt som kryper på golvet...En stor äckligt tusenfoting...Skriket var så nära så det går inte att beskriva, men att skrika för full halt kvart över 6 på morronen tror jag inte skulle uppskattas av grannarna...så jag lyckades sansa mig...Nu är ju bara frågan hur fasen den där har komme hit...Och svar nej, jag har inte dödat eller slängt ut den...aldrig i hela mitt liv att jag typ rör den där...ställde ett glas över den så får Johan ta hand om den när han kommer hem...fast syret lär väl vara slut då så den är säkert död...men den får skylla sig själv när den tar sig in här...Det värsta nu är väl att det känns som om det kryper över hela mig...klarar inte sånt där...usch..
Idag nu blir det skolan till 12, hem å få i mig lite å äta för att sen vara på jobbet klockan 17, möte till 18:30...kul? nja, går väl kanske att diskutera, men det kan ju alltid vara bra att veta vad som händer å så där...å det är ju bara 1½ timme, så är ju inte så farligt.
Ha en bra dag.
Kran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0