god morgon

God morgon...
Trött idag...Johan kom hem vid halv 1 ca...såååå full...jag lyckades inte somna efter att pratat med honom vid 11 tiden, för så jäkla full som han va då var jag lite orolig att han ens skulle hitta hem...nåja..han gjorde det iaf...
Själv åkte jag hem från mamma å pappa vid 9 igår kväll, så va inte kvar så jätte sent, men skönt att slippa sitta hela kvällen själv ju.=)
Idag blir det tvätten som vi har...så kul...eller inte...måste väl ta å städa undan lite oxå...å gå upp med soppåsen känner jag..luktar inge vidare...fast å andra sidan är det ju inge jobb att gå ut med påsen i trapphuset å slänga ner påsen i hålet i väggen...ska va glad att vi har de där sopnedkasten kvar, inte många som har det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0