God morgon

Trött, eller vad....
Sån där natt då jag drömt miljarder olika drömmar...vaknat mellan dom å så fort jag slagit igen ögonen igen så har jag börjat drömma ngt nytt...I en av drömmarna sa pappa  "Nu måste du ju skriva i din blogg hur fint det blev här" De hade ju fått golvet lagt igår, så nu är hela rummet klart, det blev jätte fint...

Det är sån här tid nu..då det ska firas, den 13:e var det ju vår bröllopsdag, idag är det istället vår års dag, 8 år har vi vare tillsammans idag...



Jag älskar dig Johan.

Animerade bilder hittar ni att hämta på: www.vicke.be

Händer inte så mkt idag, Johan är opå utbildning med jobbet till 4 ca, tänkte vi skulle iväg å köpa oss en flasa vin när han kommer hem, så ska jag tänka ut ngt att äta...får väl bli ngt enkelt..har inte så mkt hemma, å handla får det bli imorrn.

Va ju å träna igår..



Har sån träningsverk idag...inge skönt..men så slarvar jag oxå med strechingen...så får väl skylla mig själv..

Nu ska jag läsa lite bloggar å så där...sen får jag se vad som händer..
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0