god morgon igen...

Ok, jag var trött...la mig å läste...somnade och vaknade 2½ timme senare...piggare nu? nja...men kommer väl ha svårt att somna ikväll sen...jaja...det får bli problemmet då...
Jobbia är jag nu inte gjort ngt av det jag hade tänkt...Å Johan lär väl komma hem snart...aja...skit samma...kan ju lika gärna göra allt när Johan är hemma, spelar roll lixom...
Undrar om snön kommer att komma idag...Det är fruktansvärt grått och bara ca 2 grader...så skulle inte förvåna om det kommer snö nu till eftermiddan/kvällen, som de sagt det kan bli...usch...tidigt vinter då ju...å tänk så lång den lär bli...hu...Vi kanske till å me kommer få ha elemnten igång om det blir en kall vinter...
Ska väl sätta lite fart nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0