hemkommen

Då är man hemma igen då...dan gick så jäkla fort...skönt visserligen...relativt pigg känner jag mig oxå...är väl ganska utvilad egentligen, så blir inte alls så värst farligt att jobba nu...fast kändes lite segt att vara på jobbet 35 minuter innan jag började...bara för att jag fick skjutsa Johan till jobbet...men men, satt å babbla, så det gick ju det med.
Halt som as va det imorrse...å vi fick nästan hacka oss igenom isen på rutorna...men iväg kom vi å jag kom helskinnad till jobbet...bara typ precis när jag skulle parkera som bilen inte rikigt ville som jag...men det handla om att den gled kanske en dm eller nått, sen var det jag som bestämmde igen...=)
Sitter å funderar på vad vi ska äta idag...ovanligt va?=)


Får väl se vad vi kan koka ihop, tror Johan slutar nu, å han slutar med bussen som går hem så han lär väl vara hemma ganska snart...se om han har nån idé...kommer låta ungefär så här:
- Vad ska vi äta?
-Jag vet inte..
- Men kan inte du ge ngt förslag nån gång?
-Varför alltid jag?
- Men åå...ska vi skita i mat eller?
- Ja det är kanske lika bra..
Sen ställer sig nån av oss å rotar i frysen å då finns det ju alltid ngt att fixa till iaf..

Jag ska iaf ta å läsa lite bloggar nu...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0