hemma

Då var man hemma...en inte allt för jobbig dag i skolan, redovisningar och genomgång av praktikplatser..men jag behövde ju inte ens lyssna då eftersom jag ingen praktik kommer att göra den här terminen.
Tusenfotningen lever än...jag trodde den skulle vara död vid det här laget...egentligen är jag ju världens djurplågare just nu...kväva en stakare till döds, den kan ju inte försvara sig på ngt sätt...det kommer en jätte å sätter ett glas över den...kul död...Men jag klarar ju inte göra på annat sätt...är man rädd för kryp så är man...även om man blir världens elakaste...
Ska kolla lite bloggar å så nu..dagens höjdpunkt...=) arbeten fick vi idag oxå, så borde väl plugga, men känner av huvet lite idag, å så ska jag ju lyckas at mig iväg till jobbet sen oxå, så jag väntar lite med pluggandet, det ska ändå inte vara inlämnat förrän nästa fredag, så jag hinner lätt...det är väl mest det att det är skönt att ha det gjort...men vänta en dag eller 2 är inte hela världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0